התקשרו עכשיו

איך בודקים רכב בצורה נכונה?

רכישה של רכב מיד שניה היא רכישה שלרוב משתלמת כלכלית, אולם טומנת בחובה לא מעט חששות ודאגות. רכב שבילה שנים בשימוש אדם זר, ללא כל מודעות להרגלי הנהיגה והתחזוקה בהם נשמר הרכב, עשויה להוביל לרכישה של רכב שמציג חזות חיצונית סבירה, אולם גורר את הרוכש לבילויים לא רצויים במוסך, ולהוצאות כבדות.

על מנת להימנע מרכישת "חתול בשק", מומלץ מאוד לבצע בדיקת רכב במכון רישוי חדש פליקס בלוד שהינו מכון בדיקות מוסמך לכל רכב הנרכש מיד שנייה. בטרם ההגעה למכון בדיקות ניתן לערוך באופן עצמאי מספר בדיקות שעשויות לסייע באיתור פגמים ותקלות:

  • בדיקת מסמכי הרישוי- בדיקה של מסמכי הרכב, התאמת המסמכים לרכב המוצג בפועל, ווידוא כי לא נעשו שינויים לא מורשים (שינוי צבע, התקנת וו גרירה) וכדומה.
  • תיעוד הטיפולים- בקשו מבעל הרכב תיעוד לטיפולים שבוצעו ברכב כנדרש, במטרה לוודא כי מדובר ברכב שתוחזק כהלכה.
  • הנעה ונסיעה- הנעה ונסיעה על הרכב, בליווי הבעלים, במטרה לחוש את הרכב, את רעש המנוע, את הבלמים וכדומה. מומלץ לבצע נסיעה עירונית וכן לצאת לכביש פתוח שיאפשר היכרות עם התנהגות הרכב במהירויות שונות.
  • מזגן- באקלים הישראלי מזגן ברכב הוא מוצר בסיסי והכרחי הן בקיץ הלוהט והן בחודשי החורף הקרים. חשוב להפעיל את המזגן במצבים שונים, לנסוע כאשר המזגן פועל ולהתרשם מתקינותו.
  • נורות אזהרה- וודאו כי אף אחת מן הנורות המתריעות על ליקויים אינה דולקת, גם בנסיעה במהירות גבוהה.

במידה ועל פניו הרכב נראה טוב, תקין ואינו מרעיש או רועד באופן חשוד, חשוב להגיע למכון הבדיקות פליקס לוד החדש אשר יבצע בדיקה  מוסמכת למרכב, למערכות החשמל, הבטיחות וההיגוי, ויספק תמונת מצב אמיתית ומלאה בטרם רכישת הרכב.

מכון הרישוי והבדיקות פליקס לוד החדש הוא מכון מורשה, מקצועי ומוביל, הן ברמה השירותית והן ברמה המקצועית, המבצע את כל סוגי הבדיקות לכל סוגי הרכבים, בשקיפות, באמינות ובמקצועיות שאין שניה לה.

בדיקת רכב

מכשיר ה-VCT

טסט מהבית

רישוי שנתי

כיוון פרונט

בדיקות קנייה