התקשרו עכשיו

מכון הרישוי פליקס החדש

מכון הרישוי פליקס שבלוד, עבר בימים אלו שיפוץ יסודי בהשקעה אדירה. המכון עבר חידוש מרענן  והוא מנוהל על ידי עורך דין חנן חדד. עורך הדין חדד הוא איש חוק, אשר  מביע את אמונו והערכתו לשלטון החוק ולקהילה בה הוא חי, בין היתר בסיוע לקהילה המקומית והתנדבות במשטרת ישראל.

היושרה וההגינות אשר מהווים חלק בלתי נפרד ממנו, היוו גם את הכוח המניע להשקעה הרבה במכון רישוי פליקס לוד החדש ולחידוש המבורך. עו"ד חנן חדד הציב סטנדרט חדש של שירות במכון רישוי לוד לרבות ביצירת מכון רישוי אשר מספק שירותים מקצועיים בהוגנות ובשקיפות מלאה.

כחלק מהשקעתו במקום, שלא הסתכמה בהשקעה פיננסית, בחר עורך דין חנן חדד לעבור קורס בוחני רישוי, שהסמיך אותו לעבודה על מסלול הטסטים, וזאת על מנת להכיר מקרוב את העבודה, את צרכי לקוחותיו וצרכי עובדיו.

החידוש של המקום כלל הקמה מחדש והכפלה של מסלולי בדיקה מקצועיים, במסלול מובנה המאפשר מעבר על פי תור בלבד, ללא אפשרות למעקפים וקידום. כל המסלולים מצולמים במערכת מצלמות במעגל סגור, בתיעוד ויזואלי וקולי באיכות גבוהה, כאשר כל תלונה או שאלה נבחנת באמצעות צפייה בבדיקה ובמבצע, בעיניים מקצועיות ומחמירות.

לקוחות המכון אשר מגיעים מן העיר לוד ומן הסביבה זוכים לשירות מצוין, כבר משלב הקבלה והרישום, חדרי המתנה נוחים ומאובזרים במכונות קפה המעניקים אספרסו חינם לכל הלקוחות, מכונות לרכישת שתיה קלה ושירות מקצועי ללא רבב. 

כל הבוחנים במקום הם בוחנים מורשים ומנוסים, אשר עברו תהליך קבלה קפדני ומחמיר. לצד הרחבת עמדות הבדיקה וריענון הצוות, בחר עורך דין חנן חדד גם להרחיב את שעות הפעילות והכל במטרה לייצר ללקוחות המכון חוויית שירות שאין שניה לה ובדיקות מקצועיות לנסיעה בטוחה.

טסט בלי לצאת מהבית

רישוי שנתי

כיוון פרונט

בדיקות קנייה