התקשרו עכשיו

מכון רישוי לרכב - אפשר גם אחרת

מבחן שנתי (טסט לרכב) נועד לוודא כי רכבכם תקין וראוי לנסיעה בכבישי ישראל.

מכוני הרישוי מבצעים, כאשר אופי הבדיקה זהה בכל מכוני הרישוי בישראל וכולל בין היתר את הבדיקות הבאות  ומחויב בכלל המכונים וכולל את האלמנטים הבאים:

  • פנסים ונורות- נורות האיתות ופנסי התאורה והדרך מיועדים הן לספק רמת תאורה נאותה לנהיגה בכל שעה ובכל תנאי מזג אוויר. כאשר נשרפת נורה או קיימת תקלה במנגנון החשמלי המפעיל אותה לרוב הנהג לא יהיה מודע לכך, מה שיפגום ביכולת הראיה שלו את הדרך וביכולו לעשות שימוש בסימני הדרך המוסכמים לטובת נהגים אחרים בדרך. הבדיקה השנתית נועדה לוודא כי כל מערך הפנסים והנורות ברכב תקינים.

     

  • מערכת ההיגוי- מערכת ההיגוי מורכבת בין היתר מן ההגה ומן הצירים. אלה מיועדים להביא לשליטה אופטימלית של הנהג ברכב ואחראים על מהירות התגובה של הרכב, הפניות והיציבות. מערכת זו עשויה להזדקק לכוונון של ההגה מעת לעת ונבחנת בקפדנות במעמד הטסט כמו גם חופשים ונקישות בהגה למשל.

     

  • צמיגים וגלגלים- בדיקת מידת הצמיגים שאחראים על יציבות הרכב על הכביש ומניעת החלקות. תחזוקת צמיגים תקינים חשובה ורלוונטית בכל עת, לרבות הצמיג הרזרבי אשר חובה להחזיק בתא המטען של הרכב.

     

  • בלמים- מערכת הבלמים של הרכב נבחנת בקפדנות, וזאת בשל חשיבות הבלמים בתפקוד הרכב על הכביש, לצד נטייתם לשחיקה. הבלמים אחראים על מהירות העצירה ונבחנים ע"ג מד בלם אלקטרוני המדמה נסיעה חופשית במגוון מהירויות ומצבים במכון הרישוי.

     

  • ציוד חובה ברכב- על כל רכב חלה החובה להחזיק ברכב משולש אזהרה למקרה הצורך, אפוד זוהר, פח אשפה קטן, גלגל רזרבי ומגבה להחלפת גלגל. בדיקת רישוי תבחן את קיומם של פריטים אלו ברכב.
  •  
  • מגבים- המגבים הם כלי פשוט, זול לרכישה ולהתקנה אשר נועד לסייע בשיפור שדה הראיה במצבים שונים: גשמים, ערפל ותנאי מזג אוויר קשים. מגב שחוק לא יסייע בשיפור שדה הראיה לנהג ומחויב בהחלפה.

     

  • לוחיות רישוי- חלה חובה חוקית על כל רכב לנסיעה עם לוחיות רישוי גלויות ונקיות הניתנות לזיהוי מרחוק ביום וגם בלילה.


למרות החשיבות של הבדיקה והרציונל הקיים בכל אחד מסעיפיה, רבים חוששים מבדיקת המחבן השנתי (טסט לרכב).

מכון הרישוי המחודש פליקס שבעיר לוד, יצר סטנדרטים חדשים אליהם נושאים עיניים מכוני רישוי מורשים בכלל הארץ, כאשר מנהל המכון עורך דין חנן חדד הצליח להציב סטנדרטים, נראות ושירות ברמות גבוהות במיוחד, המציב סטנדרט חדש של שירות של מכוני הרישוי בישראל.

מעבר למסלולי בדיקה חדישים מקצועיים, צוותי בוחנים מורשים ומנוסים, ניהול תורים קפדני והוגן וציוד בדיקה ממיטב הקדמה הטכנולוגית, דאג עו"ד חנן חדד לרשת את המקום במערך מצלמות אנליטיקה מתקדמות במעגל סגור המצלמות (אודיו ווידאו) בבירור כל בדיקה, ומאפשר בירור נוסף וחוות דעת לכל החלטה, למתן שירותים באמינות ובשקיפות לכל לקוח.

טסט בלי לצאת מהבית

רישוי שנתי

כיוון פרונט

בדיקות קנייה