התקשרו עכשיו

איך לעבור את הטסט

מדי שנה מקבל בעל הרכב ממשרד התחבורה את רשיון הרכב המחייב בתשלום אגרת רישוי למדינת ישראל שלאחריה חובה להתייצב למבחן הרכב השנתי (טסט) כמחוייב בחוק במטרה להבטיח תנועת רכבים בטוחים ושאינם מזהמים על הכביש. מציאת ליקויים בבדיקת הרישוי מחייבת בתיקון הממצאים ובבדיקה חוזרת, ויוצרת בזבוז של זמן יקר ולעתים גם עלויות יקרות.

המלצות כיצד לעבור את הטסט בשלום?

טפסים- לפני הכל, חשוב להגיע מוכנים לטסט כאשר ברשותכם כל הטפסים הנדרשים: למשל רשיון רכב – חתום ומשולם (במקרה של תשלום באתר ניתן לצרף קבלת תשלום לטופס המקורי), תעודת ביטוח חובה בתוקף, תעודת זהות של בעל הרכב ובמידה ומעביר הטסט אינו בעל הרכב- ייפוי כוח מטעמו וטפסים נוספים לפי סוג הרכב. הגעה עם כל הטפסים בצורה מסודרת תחסוך בזמן ותביא להליך בדיקה מהיר ויעיל.

ציוד נדרש- מלבד מצב הרכב בדיקת הרישוי כוללת הימצאות של ציוד בטיחות אשר חייב להימצא בכל רכב: אפוד זוהר, משולש אזהרה להצבה על גבי הכביש במקרה הצורך, גלגל רזרבי מנופח ותקין ברוחב הנדרש, ערכת מגבה, פח אשפה קטן (לתוהים כיצד פח אשפה מהווה ציוד בטיחות וכיצד הוא נדרש שינסו להשליך מסטיק בעת נהיגה ללא קיומו).

מגבים- מגבי הרכב הם מוצר זול לרכישה ופשוט להתקנה וללא קשר לבדיקת הרישוי מומלץ להחליפם מדי שנה. המגבים נועדו לסייע לראות טובה יותר בתנאי מזג אוויר קשים, גשם וערפל, ותקינותם הכרחית. בטרם ההגעה טסט וודאו כי מכל המים להשפרצה על החלון מלא וכי המגבים תקינים.

צמיגים- צמיגי הרכב נבחנים במטרה לאמוד את שחיקתם ויציבותם על הכביש. כדאי לנפח את הצמיגים בהתאם להנחיות היצרן בטרם בדיקת הרישוי.

נורות ופנסים- יש לבדוק שכל הנורות ברכב תקינות ופעילות, במקרה של תקלה ניתן להחליף נורה בעלות זניחה בכל תחנת דלק, ולהימנע מכישלון הבדיקה וביצוע חוזר שלה.

מכון הרישוי פליקס לוד החדש מזמין אתכם לביצוע בדיקת רישוי מקצועית תוך חוויית שירות חיובית ויוצאת דופן.

טסט בלי לצאת מהבית

רישוי שנתי

כיוון פרונט

בדיקות קנייה