התקשרו עכשיו

רכישת עסק קיים או פתיחת חדש?

ניהול ובעלות על עסק מתחיל תמיד בהחלטה האם לרכוש עסק קיים הנשען על מוניטין קיים, או לפתוח עסק חדש ללא המוניטין של הניסיון ולייצר חווית שירות ומכירה חדשנית בעבור קהלי היעד. ההחלטה היא מורכבת ונשענת על פרמטרים רבים, בהתאם לאופי העסק ולמטרות וכמובן למוניטין הקיים של בית העסק המיועד לרכישה.

עורך דין חנן חדד החליט לעשות את הבלתי אפשרי, תוך רכישת עסק למכון רישוי בעל מוניטין ירוד, מראה מיושן וחוויית שירות שלילית, ובאמצעות שילוב בין השקעה כספית, חדשנות ומחשבה יצירתית לבנות עבורו מוניטין חדש שלא רק שלא היה קיים לבית העסק ולעסקים דומים באזור, גם מציג אמירה וסטנדרטים שלא היו כמותם בתחום הרישוי לרכב כלל.

כניסה אל בית עסק חדש לרוב מלווה בציפיות, בהקשר לאופי בית העסק. בעוד שבמשרד עורכי דין תצפו ליוקרה ובמשרדי הייטק לפאר ויצירתיות, הגעה אל מכון רישוי לרכב, מוסכים, פנצ'ריות, מכוני חשמל, בתי זיגוג ועסקים נוספים בתחום, הציפיה היא לצאת בשן ועין, להצליח לקבל שירות הוגן ולמצוא את "יצאת צדיק" האחרון בתחום. למעשה, מאחר ותחום הרכב מצריך מקצועיות שבמרבית המקרים אין ללקוח, הוא מצפה לקבל מת שירות ירודה ומביא בחשבון שירות לא הוגן.

עורך דין חנן חדד מלוד הוא איש חוק, ישר ואמין, ראשון בתחומו, אשר בנוסף לעיסוקו כעורך דין  גם פועל כמתנדב במערך המשטרה בעיר. החלטתו לרכוש ולחדש את מכון הרישוי פליקס בעיר נבעה מתוך האמונה כי אפשר גם אחרת. השינוי המבני האדיר בהשקעה כספית לא מבוטלת שער במקום הוא רק חלק משורה של צעדים אותה ביצע על מנת לרכוש מחדש את אמון הציבור:

חידוש המתחם- חידוש מלא של כלל מתחם הבדיקות, אבזור מלא, הקמת מסלולים מובנים, עמדות בדיקה, משרדים לקבלת שירות, פינות קפה והמתנה. על פי משנתו של חדד מכון רישוי אינו חייב לשאוב את ההשראה העיצובית ממוסכים והאמירה העיצובית במקום משלבת בין שימוש באלמנטים של טבע במתחם החיצוני לרמת עיצוב ונוחות השאובה ממתחמי הייטק. במקום ירגישו נוח גברים ונשים כאחד, וגם במקרה של המתנה ניתן יהיה לעשות זאת בחדר ממוזג, עם משקה חם בנינוחות מלאה.

רמת השירות- קיים קשר הדוק בין אופי המתחם לרמת השירות אותה הוא מספק. תוך חשיבה קפדנית וראיית לקוח בחר עורך דין חדד להכפיל את מספר עמדות הבדיקה ולאייש אותן לאורך כל שעות הפעילות בצוות בוחנים מורשים מנוסים, להתקין שערים, מחסומים ומסלולים מובנים שישמרו  את הסדר הטוב ויסייעו בניהול תורים מאורגן, מהיר והוגן וכן יימנעו מעקפים ומתן שירות מועדף.

אמינות- החשש הכבד ביותר ממכוני רישוי הוא מדרישה לתיקון ליקויים לא קיימים בשל אינטרס כזה או אחר, כאשר חשש זה מתפוגג אל מול מכון הרישוי פליקס אשר אובזר כולו במערך מצלמות מתקדמות המאפשר צפייה בכל בדיקה ובחינה מחדש של כל החלטה. לצד זאת מפרסם חדד את מספר הטלפון האישי שלו ועומד לרשות בעלי הרכבים, לקוחות המכון, בכל שעות היממה ובכל בעיה.

טסט בלי לצאת מהבית

רישוי שנתי

כיוון פרונט

בדיקות קנייה